
Techwriter.pl skończył 12 lat: Sentymentalna podróż
— Czy mamy to udokumentowane???
— Nie.
— No to opiszmy!
Tym razem prezentujemy nietypowy artykuł, a raczej meta-artykuł: techwriter.pl pisze o techwriter.pl 🙂. Znajdziecie tu zebrane relacje grupy osób, dzięki którym powstała ta formacja i opowieść o jej dziejach. Temat jest tak rozległy, że czasem będziemy skakać z tematu na temat, ale obiecujemy krzepiącą konkluzję!
Techwriter.pl — portal, inicjatywa i grupa ludzi, którym bliska jest komunikacja techniczna — istnieje już od ponad dekady. W artykule przybliżamy:
- Początki
- Rozwój inicjatywy
- Cykle artykułów
- Wpływ na branżę komunikacji technicznej
- Perspektywę założycieli
- Jak techwriter.pl prezentuje się obecnie
Dziękujemy wszystkim osobom, które angażowały się w działalność portalu, zarówno tym, które pisały artykuły jak i tym, które je czytały. Cieszymy się, że od 12 lat, wspólnie odciskamy ślad na polskiej komunikacji technicznej. Jeśli ktoś zna historię, której tu nie poruszyliśmy i chciałby podzielić się nią z szerszym gronem, zapraszamy do kontaktu.
Pomysł na artykuł
Swego czasu trafiłem na badanie płac opublikowane na portalu i ze zdziwieniem odkryłem, że niszowa branża tech writingowa ma swoją społeczność dzielącą się wiedzą. W 2020 roku poznałem Darka Drezno przez LinkedIn i dołączyłem do redakcji.
Jak wiadomo, najciemniej bywa pod latarnią: w grupie dokumentalistów o wielu faktach krążyły ustne przekazy i nie wszystko było udokumentowane 😀. Dlatego postanowiłem porozmawiać z osobami, które tworzyły techwriter.pl na długo przed moim dołączeniem. Czy jesteście gotowi poznać nieznane wcześniej fakty? Zaczynamy!
Początki
Ówczesny rynek tech writingu i nowy pomysł
Portal powstał z inicjatywy Darka Drezno związanego z branżą testerską. W 2012, Darek zauważył, że nie było polskojęzycznej strony poświęconej komunikacji technicznej i brakowało kursów podnoszących kwalifikacje specjalistów od dokumentacji.
O tym, jak w 2012 wyglądał rynek technical writingu opowiada też Michał Skowron, który odegrał dużą rolę w tworzeniu i rozwijaniu portalu:
Było wtedy zdecydowanie mniej ofert pracy. Świadomość tego zawodu w Polsce była niska. Ja sam na początku nie miałem pojęcia, że tech comm to działka, która ma swoje zasady, dobre praktyki, szkolenia, itp. Początkowo znajdowałem tylko zagraniczne materiały.
Po paru miesiącach, wróciłem do szukania materiałów w języku polskim i wtedy trafiłem na techwriter.pl. Byłem tak podekscytowany tym, że pojawił się taki portal w języku polskim, że dość szybko zdecydowałem się dołączyć.
Konferencja soap! stawiała wtedy pierwsze kroki, nie było jeszcze meetupów tech commowych.
Michał, podobnie jak inne osoby z którymi rozmawiałem, podkreśla, że w tamtym czasie "unosił się pionierski duch" i było dużo przestrzeni do zagospodarowania. Z związku z tym Darek, zainspirowany inicjatywą Radosława Smilgina i społecznością testerzy.pl, postanowił stworzyć coś podobnego, ale dla technical writerów.
Pierwsze wpisy i wiek portalu
Darek dodał powitalny wpis 18 września 2013. I tak to się wszystko zaczęło! Następnie opublikował pierwszy merytoryczny artykuł, którym była relacja z pierwszej odsłony soap!. Wynika z tego, że w 2023 portal skończył 10 lat, a we wrześniu 2025 skończył 12 👍🥳🎉.
Pierwsi współpracownicy
Jako pierwsi do portalu dołączyli: Marcin Górski, Michał Skowron i Sabina Szablowska.
Sabina była jedną z pierwszych osób, które zaczęły pisać artykuły. Jak do tego doszło? Przekazuję jej mikrofon:

W 2011 Darek zrekrutował mnie do swojego zespołu jako technical writerkę. Był on wtedy szefem działu Zapewnienia Jakości. Dołączyłam do firmy i dopiero poznawałam na czym komunikacja techniczna polega. Po wdrożeniu się i odkryciu, że dobrze się odnajduję w tej roli, w 2013 rozpoczęłam pracę nad portalem. W styczniu 2014 opublikowałam pierwszą relację z konferencji.
Bardzo dobrze wspominam pisanie, lubiłam to robić i dawało mi to powody do dumy. Działalność w redakcji dobrze punktowała w późniejszych rozmowach rekrutacyjnych. Dodam tutaj, że w mojej dalszej karierze zebrałam doświadczenie w kilku kolejnych firmach, najpierw jako jedyna technical writerka w zespole, następnie jako liderka zespołu dokumentacji. Sporą satysfakcję sprawia mi wprowadzanie nowych osób w świat komunikacji technicznej. Wciąż świadomość tego zawodu poza kręgami technical writerów nie jest wysoka i z przyjemnością pomagam nowym osobom stawiać pierwsze kroki.
Wracając do samego techwriter.pl, to po przygotowaniu serii artykułów zrobiłam pauzę w tej działalności. Kto wie, może za jakiś czas skontaktuję się z redakcją z nowym materiałem do wydania 🙂.
Bardzo cieszy mnie, że portal wciąż funkcjonuje, znam Michała i Pawła, którzy zawsze mają dużo pomysłów i energii do różnych inicjatyw. Ciekawostką jest to, że był moment mojej karierze, kiedy Paweł był moim szefem. Pozdrawiam Was i całą redakcję serdecznie!
Kolejnym uczestnikiem projektu jest Michał, który we wczesnych fazach rozwoju techwriter.pl był bardzo aktywny. Posłuchajcie jaki przepełniał go entuzjazm:
Włożyłem dużo serducha w techwriter.pl, szczególnie w pierwszych latach jego istnienia, bo po prostu cieszyłem się jak dziecko, które dostało worek słodyczy, że powstał polski portal dla tech writerów 😄.
Po kilku latach aktywnego działania zrobił sobie dłuższą przerwę, podczas której razem z Pawłem Kowalukiem założył i rozwinął podcast Tech Writer Koduje. W 2023 doszło do zmiany warty i Darek przekazał stery Michałowi Skowronowi, Pawłowi Kowalukowi i Tomkowi Prusowi (Tomek po kilku miesiącach wycofał się z tej działalności).
Ważną postacią w historii portalu jest Agnieszka Gaworska, która odegrała znaczącą rolę w jego tworzeniu i utrzymywaniu. Oto jak Agnieszka wspomina tę inicjatywę i swoją ścieżkę rozwoju w IT:

Moja współpraca z techwriter.pl zaczęła się w 2015 roku. Darek, współzałożyciel portalu, zaproponował mi drobny udział edytorski, na co chętnie przystałam. Z czasem zaczęłam pisać samodzielne teksty i zajmować się szeroko rozumianą promocją oraz organizacją wpisów. Gdy zaczynałam, byłam zielona, jeśli chodzi o dokumentację techniczną, ale z czasem na tyle się wdrożyłam, że nawet uzyskałam certyfikat ITCQF.
Przez te dziesięć lat portal zmieniał skład, a także ewoluował pod względem wyglądu oraz sposobu publikowania treści. I choć moja droga nie jest już związana z technical writingiem, to właśnie dzięki tej współpracy wkroczyłam w szeroki świat IT (testowanie dostępności), nawet nie zdając sobie sprawy, że mam ku temu predyspozycje.
A jak to było przez te lata? Przede wszystkim ciekawie, wesoło i profesjonalnie. Najmilej wspominam czasy, kiedy redakcja nieco się powiększyła i zaczęliśmy zdzwaniać się raz w miesiącu, by zaplanować kolejne publikacje. Planowanie było szybkie i konkretne, a rozmowy nie raz zeszły na inne tory, z czego czasem mieliśmy sporo powodów do śmiechu. Cieszę się, że portal utrzymuje się tak długo i nadal są chętni, by go rozwijać. Trzymam kciuki za kolejne lata pełne ciekawych tekstów.
Na przestrzeni lat, około 20 osób znajdowało wenę i chęć by dzielić się swoimi doświadczeniami na łamach portalu. Oprócz tego, zamieściliśmy wiele artykułów gościnnych, także w języku angielskim.
Jak wygląda działalność redakcji od kuchni?
Jak już wspomniała Agnieszka, spotykamy się na wideokonferencjach, żeby porozmawiać i dzielić się pomysłami. Dość sprawnie komunikujemy się zdalnie i ustalamy plany na najbliższy czas. Każdy pisze dla przyjemności po godzinach, dlatego zrozumiałe jest, że zobowiązania prywatne i zawodowe mają priorytet, a na publikację artykułu czasem trzeba zaczekać. Każdy tekst sprawdzany jest przez co najmniej jedną parę oczu.
W tym miejscu ponownie przywołujemy Agnieszkę, która od 2015 pełni rolę administratorki i korektorki. Przez jej ręce przeszły dziesiątki artykułów i wychwyciła setki literówek. Bywały okresy, gdy to Agnieszka najczęściej publikowała nowe treści na stronie. To ona również odpowiadała za publikacje na mediach społecznościowych. Dziękujemy jej za zaangażowanie 🤝!
A jak wyglądała współpraca z Darkiem? W redakcji, Darek dał się poznać jako sprawny organizator i po prostu dobry kolega wnoszący dużo energii i entuzjazmu 🙂.

Zdjęcie z wirtualnego spotkania redakcyjnego. Od góry i od lewej: Darek Drezno, Martyna Toporek, Andrzej Niewiarowski, Agnieszka Gaworska.
Po zmianie kierownictwa, Michał i Paweł angażują się w życie redakcji, chętnie dzielą się opiniami i pomysłami na dalszą działalność. Współpraca przebiega w przyjaznej i konstruktywnej atmosferze. Czasem nawet brudzą sobie ręce przy pisaniu lub recenzowaniu artykułów 😉.
Kolejne kroki w rozwoju
Przyjrzyjmy się jak portal się rozwijał i jakie cykle tematyczne z biegiem czasu się pojawiły.
Oferty pracy
W początkowej fazie największą popularnością cieszyły się zamieszczane oferty pracy. Społeczność techwriter.pl sprzyja też networkingowi.
Najlepszym tego przykładem jest Michał Skowron, który dzięki uczestniczeniu w życiu portalu i poznaniu Sabiny Szablowskiej oraz Marcina Górskiego dostał pierwszą pracę po przeprowadzce do Krakowa.
Tak temat networkingu podsumowuje sam Michał:
Dzięki techwriter.pl poznałem masę ludzi, co otworzyło sporo furtek i doprowadziło w późniejszym czasie do wielu sytuacji zawodowych, współpracy i projektów.
Przykładem może być historia jednego kolegi redakcyjnego. Kilka lat temu, dołączył on na krótko do redakcji i w tamtym czasie chciał po dłuższej przerwie powrócić do zawodu tech writera. Podrzuciłem namiar na niego mojemu znajomemu, który wtedy pracował w firmie otwartej na zatrudnienie osoby z niewielkim doświadczeniem w komunikacji technicznej. Z tego co wiem, nasz były kolega redakcyjny nadal tam pracuje jako tech writer 😄.
Konferencje - relacje i współpraca
Następnym ważnym aspektem były relacje z konferencji i współpraca partnerska z organizatorami.
Oto kilka dat istotnych dla tego tematu:
-
W 2013 opublikowaliśmy relację z pierwszej konferencji soap!.
-
W 2016 pojawiła się pierwsza relacja z Write the Docs.
-
W 2017 nasz specjalny korespondent Michał Skowron odwiedził San Diego, by później opisać wrażenia z konferencji MadWorld, zorganizowanej przez firmę MadCap. Wziął też udział w warsztatach i zdał certyfikat MadCap Flare.
Relacje pozostają dla nas ważne, bo:
- Podsumowują najświeższe trendy branżowe.
- Są pomocne dla uczestników, którzy chcą odświeżyć sobie kluczowe fakty po zakończeniu wydarzenia.
- Dają pojęcie o konferencji tym, którzy nie mogli w niej wziąć udziału.
Znajdziecie też relacje z Konferencji Tłumaczy czy UA Europe.
Techwriter.pl patronował konferencjom i wydarzeniom takim jak MadWorld, soap!, Write the Docs, MeetContent czy Content Bytes.
Kilka słów Michała o patronatach:
Jednym z ważniejszych momentów w historii portalu było nawiązanie współpracy z konferencjami w Polsce i za granicą. Zacząłem wysyłać maile do organizatorów oferując im “wymianę barterową” - logo na stronie i promocję konferencji w zamian za wejściówkę. Odzew był pozytywny i ten model wciąż się sprawdza.
Wywiady
Następną żelazną pozycją stanowią wywiady z technical writerami. Zapoczątkowany w 2015 cykl jest formą prezentowania sylwetek osób aktywnych na scenie tech commu. To dobry sposób na przedstawienie swojej unikalnej perspektywy, zainteresowania i doświadczenia.
Badanie płac
Kolejnym cyklem budzącym spore zainteresowanie jest rozpoczęte w 2017 badanie płac. Choć liczba respondentów nie przekroczyła 133 osób, badanie przedstawia ewolucję płac osób związanych z technical writingiem. Dokładamy starań, by rozwijać tę ankietę i dostosowywać ją do zmieniającego się krajobrazu rynku pracy.
Artykuły o narzędziach
Poradniki z wiedzą o narzędziach i dobrych praktykach są jednymi z najbardziej wartościowych pozycji na blogu. Jeśli szukasz informacji na jakiś temat, wpisz słowo kluczowe do wyszukiwarki strony albo zobacz strony zgrupowane tagami. Jest duża szansa, że znajdziesz pomocny materiał.
Langłydż - z humorem o języku
Techwriter.pl to nie tylko poważne artykuły branżowe. Dużym powodzeniem cieszy się seria Langłydż, w której obserwujemy co śmieszniejsze i kreatywniejsze zapożyczenia z angielskiego.
Inicjatywy, które narodziły się z pomocą techwriter.pl
Dzięki zaangażowaniu założycieli i współpracowników techwriter.pl doszło do wielu wartościowych i inspirujących inicjatyw. Jeśli kogoś przypadkiem pominęliśmy w opowieściach, dajcie znać, uzupełnimy.
ITCQF
Twórcami tego projektu byli Darek Drezno, Radosław Smilgin i Marcin Górski. Dzięki ITCQF, społeczność otrzymała sylabus porządkujący wiedzę na temat komunikacji technicznej i praktyk z nią związanych.
Dziesiątki osób wzięły udział w kursach przygotowawczych i otrzymały certyfikaty. O wrażeniach uczestników dowiecie się z relacji ze szkolenia ITCQF.
W 2025 fundacja ITCQF zakończyła działalność. Zapraszamy do poznania szerszej perspektywy z wywiadu o ITCQF z Darkiem.
Studia podyplomowe na Akademii Vistula
Założyciel techwriter.pl maczał palce w wielu inicjatywach. Razem z Radosławem Smilginem, Martą Bartnicką, Tomaszem Prusem i Danielem Barrio Fierro stworzył kurs podyplomowy dla specjalistów od komunikacji. Wymagało to sporo czasu, wysiłku i cierpliwości, ale było warto. Dotychczas odbyło się pięć edycji kursu.
Darek podkreśla to, że studia podyplomowe zmieniły życie zawodowe sporej grupy osób.
Doszło też do zatoczenia intrygującego koła, kiedy absolwentki kursu na Akademii Vistula zasiliły szeregi redakcji: Justyna Kula i Magda Niedźwiecka-Pruszkowska.

Zdjęcie z spotkania redakcyjnego: Magda Niedźwiecka-Pruszkowska i Justyna Kula.
Pokazuje to, jak połączone potrafią być różne inicjatywy i jak poszczególne grupy się przenikają i wpływają na siebie.
Inspiracje
Domyślamy się, że artykuły z techwriter.pl docierały również do odbiorców spoza Polski. Wiemy, że artykuły tłumaczone były na język czeski.
Portal okazał się inspiracją dla Ivana Chebana, który założył anglojęzyczny blog rozwijany przez ukraińskich pisarzy technicznych.
Grupa na Facebooku i strona na LinkedIn
Społeczność techwriter.pl założyła grupy w mediach społecznościowych:
- Grupa Tworzenie Dokumentacji na Facebooku liczy ponad 1000 osób.
- 800 osób śledzi aktualizacje publikowane przez techwriter.pl na LinkedIn.
Przyjaźnie
Praca nad portalem zaowocowała dziesiątkami znajomości i przyjaźni w ramach szeroko pojętej społeczności technical writerów w kraju i za granicą.
Michał podzielił się własnym przykładem:
Pamiętam, jak napisałem artykuł o Jenkinsie, a Paweł Kowaluk zostawił pod nim pozytywny komentarz. Cieszyłem się niesamowicie. Ja wtedy zaczynałem przygodę z dokumentacją, nie znaliśmy się, a Paweł był już wtedy rozpoznawalny w branży.
Obaj panowie wciąż przyjaźnią się i kontynuują tę fantastyczną inicjatywę, dbając nie tylko o rozwój samego portalu, ale także o aktywność społeczności. Regularnie dzielą się nowinkami ze świata tech writingu i pomagają specjalistom trzymać rękę na pulsie branżowych trendów.
Cele, powody i o dzieleniu się wiedzą
Przyjrzyjmy się temu, co napędza redakcję. Michał w mini-wywiadzie podzielił się swoimi przemyśleniami.
Jakie są nasze cele i na czym nam zależy?

- Dzielenie się wiedzą.
- Budowanie przestrzeni, społeczności dla specjalistów od tworzenia treści, w której będą dobrze się czuć i z którą będą się identyfikować.
- Gotowość do bezinteresownej pomocy.
Co nas inspiruje?
Poznawanie nowych ludzi, podtrzymywanie motywacji i ciągłe uczenie się czegoś nowego. Nie ma lepszego sposobu na naukę niż wyjaśnianie rzeczy innym.
Współtworzenie takiego portalu internetowego daje:
- Satysfakcję
- Poczucie dodawania wartości do społeczności
- Mnóstwo możliwości
- Świetną zabawę
W efekcie dochodzi do zbliżenia do siebie ludzi z branży tech comm.
Jakie kryteria spełniać muszą osoby chcące dzielić się wiedzą?
Chcemy przekazać wszystkim związanym z komunikacją techniczną, że dokładanie cegiełek do budowania społeczności nie jest trudne i że każdy ma coś ciekawego do powiedzenia. Pisanie artykułów na bloga czy nagrywanie podcastów nie jest zarezerwowane tylko dla wąskiej grupy wybrańców. Twoja wiedza, umiejętności i perspektywa mogą być bardzo pomocne dla kogoś, nawet jeśli jesteś na początku swojej kariery w komunikacji technicznej.
Dlaczego piszemy głównie po polsku?
Na świecie istnieje wiele świetnie zorganizowanych, prężnych i profesjonalnych konferencji poświęconych komunikacji technicznej. Jest też bez liku blogów i stron internetowych — jednak większość z nich jest w języku angielskim. To oczywiście fantastyczne, ale założeniem techwriter.pl było budowanie społeczności komunikacji technicznej na poziomie lokalnym, właśnie w języku polskim.
Celem nie było stworzenie odrębnego źródła ezoterycznej wiedzy technicznej, zaszyfrowanej w jednym z najtrudniejszych języków świata. Chcieliśmy stworzyć lokalną bramę, która skieruje nowych i doświadczonych polskich twórców technicznych do innych wspaniałych źródeł wiedzy i połączy ich z międzynarodowymi społecznościami. Jak dotąd, wydaje się, że to działa!
Co jest w tym wyjątkowego?
Techwriter.pl pozwala nam opowiadać o tech commie przez pryzmat naszej rzeczywistości, która ma swoje smaczki i jest inna niż ta, którą obserwujemy w krajach, gdzie tech comm ma długoletnią tradycję.
Wyjątkowe jest też to, że portal jest prowadzony przez pasjonatów, którzy na tym nie zarabiają i nie mają określonej agendy biznesowej.
Każda osoba, która publikuje na naszym portalu buduje w ten sposób swoją markę osobistą i zwiększa swoją widoczność w branży, ale głównym celem działalności jest dzielenie się wiedzą, a nie promowanie jakiegoś logo czy firmy.
Z jakimi przeciwnościami musimy się mierzyć?
Podstawowymi wyzwaniami zawsze są brak czasu i ludzi. Ciężko jest prowadzić portal i regularnie dostarczać bogate merytorycznie artykuły. Szybkie wpisy o wydarzeniach nie są problemem, jednak porządny artykuł wymaga czasu i nakładu pracy.
Niełatwo znaleźć grupę chętną do udzielania się. Portal nie jest nastawiony na zysk finansowy, artykuły są pisane w wolnym czasie i pro bono. Naturalne jest, że po okresie aktywności osoby mogą chcieć zacząć inaczej spędzać swój czas wolny albo potrzebują zrezygnować z innych powodów.
Opinia czytelnika
Mateusz Borycki podzielił się z nami swoją perspektywą:

Czytelnikiem portalu techwriter.pl jestem już od ponad pięciu lat. Wtedy jako student czwartego roku, nieco przypadkiem, stałem się odpowiedzialny za komunikację techniczną w firmie, w której odbywałem staż. To było pierwsze zetknięcie się ze światem techcommu w mych dziejach. Techwriter.pl był dla mnie jednym z niewielu miejsc w polskim internecie, gdzie mogłem dowiedzieć się cokolwiek o branży jak i o samej roli technical writera.
Moim ulubionym działem stały się rozmowy z innymi technical writerami, czyli seria Kilka pytań do. Czytanie i czerpanie inspiracji z dzielenia się doświadczeniami było niesamowicie cenne dla żółtodzioba, którym byłem wtedy.
Do dziś chętnie czytam, aby wiedzieć co się dzieje w polskim techcommie oraz z zachłannością i wdzięcznością zarazem przyswajam każdą wiedzę, którą dzielą się starsi (i nie tylko) koledzy i koleżanki z branży 🙂.
Rynek contentu obecnie
Techwriter.pl był odpowiedzią na potrzeby technical writerów i samego rynku pracy. Jak wygląda ten rynek w 2025 roku?
Tak postrzega go Michał:
Wszystko zmieniło się na lepsze — liczba ofert pracy, świadomość zawodu, itp. Widać to nawet po tym jak prężnie działają teraz grupy MeetContent (Wrocław) i Content Bytes (Kraków), udowadniając, że jest potrzeba spotkań, wymiany wiedzy i poczucia przynależności do społeczności.
Dane z raportu ITCQF dla Polski z 2022 były następujące:

W porównaniu z sytuacją z 2013, liczba osób identyfikująca się zawodowo jako "technical writer" znacznie wzrosła. Warto zwrócić uwagę, że w raporcie nie uwzględniono innych określeń stanowiska, co oznacza, że w tym zawodzie było więcej niż te 2200 osób.
Techwriter.pl — kluczowe wydarzenia i dalsze plany
Podsumujmy, co działo się w ostatnim czasie i jakie są plany redakcji.
W 2023 Darek przekazał stery w zakresie prowadzenia portalu. Obecnie portalem zarządzają Michał i Paweł.
Pożegnaliśmy Wordpress jako narzędzie do tworzenia artykułów i przywitaliśmy podejście "Docs-as-Code" w oparciu o Docusaurusa i Github Codespaces. Praca nad blogiem stała się dynamiczna i przyjemna.
Pojawiło się więcej artykułów po angielsku.
Powstały sekcje z linkami do przydatnych materiałów i odświeżyliśmy sposób prezentacji listy nadchodzących konferencji.
Wciąż wspieramy różne wydarzenia i inicjatywy, dla których jesteśmy partnerami medialnymi. Chcemy aktywnie działać i rozwijać społeczność.
Staramy się na bieżąco informować o aktualnych trendach w obszarze tech writingu w Polsce, a także o dostępnych narzędziach i nowościach branżowych.
Zależy nam na regularnych publikacjach, dzieleniu się wiedzą oraz monitorowaniu zmian w narzędziach i metodach dokumentacyjnych. Dzięki temu writerzy mogą szybciej adaptować się do zmian i rozwijać swoje kompetencje.
Przykład: nagłaśniamy działania stowarzyszenia SAiIT zrzeszającego technical writerów i ilustratorów technicznych.
Zakończenie od autora
W techwriter.pl otrzymałem dużo swobody twórczej. Sprawia mi ogromną frajdę, że mogę dzielić się spostrzeżeniami, wiedzą i specyficznym poczuciem humoru.
Dostałem możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach. W redakcji poznałem sympatycznych, kreatywnych i pomocnych ludzi.
Uważam, że trzeba docenić to, co w komunikacji technicznej wszyscy razem osiągnęliśmy. Z optymizmem patrzę na dalszy rozwój naszej branży i życzę Wam w niej samych sukcesów.
Parafrazując tytuł ósmego albumu AC/DC:

Źródło obrazka.
Grafikę tytułową wygenerowaliśmy w Gemini.
Źródła
- Wpis Darka na LinkedIn na rocznicę techwriter.pl w 2024
- Wywiad na Youtube z Darkiem po angielsku dla Write The Docs z 2021
- Artykuł Michała Skowrona i Jakuba Wiśniewskiego na blogu Toma Johnsona z 2017
Dalsza lektura
- Tag z artykułami rocznicowymi
- Tag z wywiadami
- Tag z wynikami badania płac
- Tag z relacjami z soap!
- Tag z relacjami z Write the Docs
- Tag z serią Langłydż
- Tag o narzędziach
