Konferencja soap! - rozpoczynamy ostatnie odliczanie
Do 5. edycji krakowskiej konferencji soap! został już niespełna miesiąc. Poniżej garść najważniejszych informacji.
Termin i miejsce
Konferencja odbędzie się w dniach 7-9 czerwca w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha zlokalizowanym przy ul. Marii Konopnickiej 26 w Krakowie.
Rejestracja i ceny
W puli zostały następujące bilety:
Rejestracja i dodatkowe informacje tutaj.
Warsztaty Edu Summit
Organizatorzy przygotowali dla Was nie tylko dwa dni wypełnione po brzegi prezentacjami (więcej info tutaj). W ich ofercie znalazł się także dzień pełen warsztatów praktycznych Edu Summit, które odbędą się w dniu poprzedzającym wydarzenie, to jest 7 czerwca 2017 roku w Hub:raum przy ulicy Przemysłowej 12 w Krakowie.
Warsztaty są skierowane wyłącznie do osób, które kupiły bilety na konferencję. Ilość miejsc jest ograniczona.
Aby wziąć udział w Edu Summit musicie się zarejestrować oraz wykupić bilet, którego cena to 42,45 PLN. Wybrać możecie spośród poniższych warsztatów:
- [11:00 - 2:00] The Secret Lives of Structured Content
- [2:30 - 4:00] Setting up Your own Docu Portal
- [9:30 - 4:30] Design thinking life-raft - A problem-solving toolkit for everyday life
- [9:30 - 12:30] The joy of coding slides
- [1:00 - 4:00] UX narrative
Organizator zapewnia także trzy darmowe warsztaty:
- [9:30 - 10:30] Create DITA without even knowing it.
- [16:30 - 17:30] The Power of Automation with DITA
- [16:30 - 17:30] Structured Authoring with DITA 101
Udział w nich także wymaga rejestracji.
W cenę biletu wchodzą napoje oraz przekąski. Nie pokrywa ona jednak posiłku w trakcie przerwy na lunch.
Pamiętajcie, by zwrócić uwagę na godzinę w jakiej odbywa się wybrany przez Was warsztat, tak by nie pokrywał się on z innym.
Wolontariat
Jeśli jesteś studentem lub stażystą chętnym pomóc w organizacji wydarzenia (Edu summit oraz soap!) i masz czas w dniach 5-9 czerwca 2017 roku zarejestruj się tutaj. Liczba miejsc jest ograniczona. W zamian za pomoc zyskasz darmowy wstęp na konferencję i towarzyszące jej wydarzenia.
Do zobaczenia 😉