Konferencja MadWorld już niedługo
Początek kwietnia coraz bliżej, a wraz z nim termin konferencji MadWorld, o której pisaliśmy już jakiś czas temu. Najwyższa więc pora na uzupełnienie informacji i ponowne zachęcenie Was do wycieczki za ocean.
Przypominamy, że konferencja odbędzie się w dniach 2-5 kwietnia i będzie wypełniona po brzegi zarówno mnóstwem informacji, jak i atrakcjami dodatkowymi, o których piszemy poniżej 😉
Prelekcje i nie tylko
Konferencja MadWorld łączy w sobie kilka elementów, dzięki którym uczestnicy wyjadą z niej bogatsi o szereg informacji z branży tech commu. Standardowo będą miały miejsce prelekcje, które odbędą się 3 i 4 kwietnia. W tym roku będzie ich co najmniej 40, podczas których wystąpią eksperci z wieloletnim doświadczeniem. Należy tu choćby wymienić Nitę Beck, która podzieli się z nami umiejętnościami w tworzeniu projektów za pomocą MadCap Flare, a także będzie miała wystąpienie na temat szablonów - ich funkcjonalności, sposobu tworzenia oraz jeszcze lepszego wykorzystania w codziennych obowiązkach. Naszą uwagę zwrócił także temat "Breaking the Silence: How to Build Influence as a Tech Writer", zaproponowany przez Jacoba Mosesa, Technical Writera, którego misją jest przełamanie stereotypu przedstawiającego nasz zawód jako bardzo nudny. Z uwagi na dużą ilość wystąpień zostały one podzielone na 4 ścieżki - szczegóły znajdziecie w harmonogramie konferencji. Jeśli nie jesteście do końca przekonani, to tutaj znajdziecie listę wszystkich prelegentów oraz wystąpień, jakie będą miały miejsce. Jest w czym wybierać, prawda?
Każdego pełnego dnia konferencji przewidziane są trzy półgodzinne spotkania z ekspertami (Hospitality Lounge), podczas których można będzie rozwiązać problem z własnym projektem, porozmawiać na interesujące nas tematy lub poznać bliżej specjalistów i pogawędzić z nimi w bardziej komfortowych warunkach niż pozwala na to sala konferencyjna.
Poza standardowymi prezentacjami, MadWorld oferuje także dwa panele dyskusyjne z ekspertami. Choć są one dodatkowo płatne, warto je wziąć pod uwagę. Odbędą się w środę, 5 kwietnia, już po zakończeniu konferencji. Na cały dzień zaplanowane jest 8 warsztatów, z których można wybrać cztery tematy. Każdy warsztat trwa 2 godziny, co daje każdemu uczestnikowi dzień pełen intensywnych zajęć z ekspertem. Jak zapewnia organizator, każdy z uczestników będzie miał możliwość dostępu do wszystkich prezentacji. Szczegółowe informacje na temat warsztatów znajdziecie tutaj.
A podczas przerw oraz wieczorów czeka Was sporo okazji do tego, by się poznać, zawrzeć nowe znajomości, a także dobrze się bawić w gronie ciekawych osób 😉
Rejestracja i ceny
Poniżej ceny, które pewnie Was teraz najbardziej interesują:
A co dostaniecie płacąc za bilet?
- Wejście na wszystkie prelekcje, wystąpienia i warsztaty, które oferuje organizator w dniach 3-4 kwietnia
- Wstęp do Hospitality Lounge, gdzie znajdziecie wsparcie techniczne oraz spotkacie ekspertów
- Aplikacja mobilna stworzona specjalnie na potrzeby konferencji dedykowana zarówno na Androida jak i iOS (szczegóły pojawią się wkrótce)
- Napoje i przekąski podczas wszystkich wieczornych imprez, czyli: - niedzielnej imprezy powitalnej - poniedziałkowej imprezy integracyjnej - wtorkowej imprezy pożegnalnej
- Śniadania i obiady w formie bufetu (poniedziałek i wtorek)
- Kawa i przekąski w trakcie wszystkich przerw, jakie będą miały miejsce w trakcie paneli konferencyjnych
- Torba z gadżetami (koszulka, program, materiały promocyjne i inne)
Wszystkie szczegóły na temat rejestracji są dostępne tutaj, a jeśli przejdziecie na dół tej strony to znajdziecie informacje na temat noclegów w San Diego. Organizator pomaga w ich zorganizowaniu, jednak nie pokrywa kosztów z nimi związanych.
I co o tym myślicie? Nam bardzo podoba się zakres tematyczny prelekcji, a także oferta wydarzeń poza nimi. Ponadto udział w konferencji daje nam możliwość spędzenia kilku dni w słonecznej Kalifornii przez co możemy połączyć kwestie zawodowe z wakacjami. Dlatego nie ma co zwlekać - najwyższy czas zacząć organizować budżet na wyjazd 😊
Zdjęcia pochodzą ze strony organizatora