Przejdź do głównej zawartości

Write the Docs Prague 2022 już we wrześniu

· 3 min aby przeczytać

Lato w pełni, a my już myślami jesteśmy przy kolejnej edycji Write the Docs Prague. Podobnie jak w poprzednich latach objęliśmy to wydarzenie patronatem 🙂 Poniżej garść najważniejszych informacji.

Jak dobrze wiecie, od kilku lat wspieramy konferencje organizowane przez społeczność Write the Docs, dlatego nie mogło nas zabraknąć podczas zeszłorocznej edycji. Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszą relacją. Osoby, które jeszcze nie znają historii wydarzenia odsyłamy do tekstu wprowadzającego. Od siebie możemy dodać, że udział w konferencji Write the Docs jest zawsze wart uwagi gdyż poza solidną porcją wiedzy, w pakiecie otrzymujecie świetną atmosferę oraz spotkanie z rewelacyjnymi ludźmi z branży. Tak, online też dają radę 😉

Co, gdzie i kiedy?

Pomimo zmian związanych z wytycznymi dotyczącymi pandemii organizatorzy pozostali w tym roku przy formacie online. Termin wydarzenia to 11-13 września.

Poniżej skrótowy program wydarzenia:

  • Niedziela (11 września) – Writing Day oraz powitanie uczestników na platformie online. Przewidywany czas to godziny od 10:00 do 18:00.
  • Poniedziałek (12 września) – pierwszy dzień konferencji – przewidywany czas to 10:00-18:00. W planie: oficjalne otwarcie, pierwsze prelekcje, Unconference (10:45-18:00) oraz wieczorna impreza zapoznawcza od 19:00 do 21:00 😉. Wiadomo już, że każda prelekcja będzie trwała około 30 minut. Większość prelegentów odpowie też na pytania uczestników w moderowanej sesji Q&A. Informacje dotyczące wieczornego eventu zostaną zapewne przekazane uczestnikom wraz z pojawieniem się szczegółowego programu.
  • Wtorek (13 września) – drugi dzień konferencji –  przewidywany czas to 10:00-18:00. W planie: dalsze prelekcje, Job Fair (10:00-12:00), Unconference (15:15-18:00), zakończenie konferencji. Podobnie jak w pierwszym dniu wydarzenia, prelekcje będą trwały około 30 minut, a po nich nastąpi sesja Q&A.

Szczegółowy program poznamy na miesiąc przed konferencją. Obecnie kompletowana jest lista prelegentów oraz tematyka prezentacji. Jak tylko poznamy detale poinformujemy Was o tym w osobnym poście.

Jak zostało wcześniej wspomniane, z Write the Docs jesteśmy związani już od kilku lat i z własnego doświadczenia wiemy, że udział w konferencji to nie tylko spory zastrzyk wiedzy, przekazanej w przystępny i profesjonalny sposób. To także szansa na poznanie wielu osób z branży, choć w tym roku ponownie nieco inaczej, bo przed monitorem. Chętnych zapraszamy do naszych relacji z poprzednich edycji konferencji:

Rodzaje i ceny biletów

Osoby zainteresowane kupnem biletów odsyłamy na stronę, na której znajdziecie szczegóły dotyczące poniższych rodzajów biletów:

  • Bilet korporacyjny – gdy pracodawca płaci za bilet pracownika – €150.
  • Bilet indywidualny – dla osób uczestniczących w konferencji na własny koszt, pracujących w wolontariacie, rządzie lub dla firm posiadających mniej niż 10 pracowników – €100.
  • Bilet dla studentów lub osób nieposiadających zatrudnienia – €25.
  • Bilet korporacyjny typu "concierge" - oferta korporacyjnej usługi concierge, jeśli firma nie jest w stanie śledzić zwykłego procesu sprzedaży biletów za pośrednictwem strony internetowej. Przy jej pomocy można: dokonać płatności za pomocą faktury, przetwarzać zamówienia zakupu, przelewy bankowe, wypełniać formularze rejestracyjne dostawców i oferować inne wsparcie. Bilety zostaną wystawione po otrzymaniu płatności. Minimalny zakup to trzy bilety – €250.

Cena biletu zawiera:

  • Przekaz na żywo wszystkich prelekcji.
  • Możliwość zadania pytań prowadzącym po prelekcji (istnieje możliwość, że ta opcja nie będzie dostępna przy wszystkich prelekcjach).
  • Dostęp do czatu, na którym będzie możliwość prowadzenia dyskusji z uczestnikami, prelegentami oraz sponsorami.
  • Dostęp do platformy podczas Writing Day.
  • Dostęp do wirtualnych targów pracy.

Wszystkim uczestnikom życzymy dobrych wrażeń i owocnej nauki 😉 A czytelników już zapraszamy na naszą relację.