Konferencja soap! – rozpoczynamy ostatnie odliczanie

Do 5. edycji krakowskiej konferencji soap! został już niespełna miesiąc. Poniżej garść najważniejszych informacji.

Termin i miejsce

Konferencja odbędzie się w dniach 7-9 czerwca w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha zlokalizowanym przy ul. Marii Konopnickiej 26 w Krakowie.

Rejestracja i ceny

W puli zostały następujące bilety:

Rejestracja i dodatkowe informacje tutaj.

Warsztaty Edu Summit

Organizatorzy przygotowali dla Was nie tylko dwa dni wypełnione po brzegi prezentacjami (więcej info tutaj). W ich ofercie znalazł się także dzień pełen warsztatów praktycznych Edu Summit, które odbędą się w dniu poprzedzającym wydarzenie, to jest 7 czerwca 2017 roku w Hub:raum przy ulicy Przemysłowej 12 w Krakowie.

Warsztaty są skierowane wyłącznie do osób, które kupiły bilety na konferencję. Ilość miejsc jest ograniczona.

Aby wziąć udział w Edu Summit musicie się zarejestrować oraz wykupić bilet, którego cena to 42,45 PLN. Wybrać możecie spośród poniższych warsztatów:

  • [11:00 – 2:00] The Secret Lives of Structured Content
  • [2:30 – 4:00] Setting up Your own Docu Portal
  • [9:30 – 4:30] Design thinking life-raft – A problem-solving toolkit for everyday life
  • [9:30 – 12:30] The joy of coding slides
  • [1:00 – 4:00] UX narrative

Organizator zapewnia także trzy darmowe warsztaty:

  • [9:30 – 10:30] Create DITA without even knowing it.
  • [16:30 – 17:30] The Power of Automation with DITA
  • [16:30 – 17:30] Structured Authoring with DITA 101

Udział w nich także wymaga rejestracji.

W cenę biletu wchodzą napoje oraz przekąski. Nie pokrywa ona jednak posiłku w trakcie przerwy na lunch.

Pamiętajcie, by zwrócić uwagę na godzinę w jakiej odbywa się wybrany przez Was warsztat, tak by nie pokrywał się on z innym.

Wolontariat

Jeśli jesteś studentem lub stażystą chętnym pomóc w organizacji wydarzenia (Edu summit oraz soap!) i masz czas w dniach 5-9 czerwca 2017 roku zarejestruj się tutaj. Liczba miejsc jest ograniczona. W zamian za pomoc zyskasz darmowy wstęp na konferencję i towarzyszące jej wydarzenia.

Do zobaczenia 😉